TOP Trustpilot

Zwroty i wymiany

Od kwoty faktury 40,00 € istnieje możliwość zażądania bezpłatnej etykiety zwrotnej w ciągu 90 dni (Niemcy i Austria) ze względu na prawo do zwrotu zgodnie z ogólnymi warunkami. Poniżej pierwotnej wartości zamówienia 40,00 € zostaną naliczone koszty zwrotu 3,50 €.

Możesz również zwrócić tylko części zamówienia (np. resztki kulek). Prosimy jednak o zwrot tylko tych rzeczy, które są w idealnym stanie. Nie otrzymasz zwrotu pieniędzy za igły i akcesoria z uszkodzonym opakowaniem lub niekompletnymi kulkami bez tagów.

Jeśli wymagana jest wymiana, dostępne są następujące opcje:

1. Poinformuj nas o swojej prośbie o wymianę e-mailem lub umieść notatkę w zwrocie. Twoje zamówienie zastępcze zostanie wysłane po otrzymaniu i przetworzeniu zwrotu. Otwarta kwota pierwotnego zamówienia zostanie odjęta od kwoty nowej faktury.W przypadku dodatkowej wpłaty/kredytu nasz dział księgowości skontaktuje się z Państwem. Należy pamiętać, że w tym wariancie czas oczekiwania na nową wysyłkę jest odpowiednio opóźniony. Jeśli potrzebujesz nowego zamówienia wcześniej, zalecamy drugą opcję.

2. Po prostu złóż w naszym sklepie prośbę o wymianę jako nowe zamówienie. W ten sposób unikniesz wyprzedania żądanego artykułu w międzyczasie, a wysyłka odbywa się jak zwykle w ciągu 24 godzin. Jak tylko otrzymamy Twój zwrot, zwrócimy otwartą kwotę zgodnie z opisem w sekcji „Zwrot”.


Zwrot płatności

Po otrzymaniu zwrotu przeniesiemy wartość zamówienia z wyłączeniem kosztów wysyłki (jeśli wymiana nie jest wymagana) z powrotem na wybraną przez Ciebie metodę płatności w ciągu 14 dni. Na życzenie wyślemy również e-mail z kodem kuponu, który można odliczyć od następnego zamówienia w sekcji „Przejrzyj i kup”.


Adres zwrotny

Prosimy o przesłanie zwrotu z odpowiednią opłatą pocztową na adres:

FILATI eCommerce GmbH
Centrum zwrotów
Dreisesselstr. 43
94110 Wegscheid
Niemcy lub FILATI eCommerce GmbH
Centrum zwrotów
Walchshoferweg 26
4121 Altenfelden
Austria